Det är mycket nu

Oj, jag hinner inte med någonting, ja, förutom att jag tänker att jag ska göra både dittan och dattan men det slutar ofta i att jag slänger igång ett par koppar kaffe och sätter mig ned i soffan och försöker prioritera.
 
PRIORITERA!!! Allt måste göras först inget kan - tas senare -, men för hela världen, kaoset i huvudet gör att just INGET blir gjort. Jo föresten, min soffpotatis image förbättras varje gång, men nu är jag snart den bästa i Sverige på det. 
 
Det är ju inget okänt fenomen att ju mer man har att göra desto mindre blir gjort, inte alla gånger måste jag ändå tillägga, händer det med jämna mellanrum att jag får total energiboost och precis allt jag tänkt göra blir gjort, underbart. Tyvärr innebär det då att jag far omkring under en eller flera dagar som en virvelvind, hinner knappt andas och känner - att nu jäklar rullar det på här.
 
Efter jag är klar så är jag totalt slutkörd i flera dagar och är som en trött amöba med vakenhetsproblem.
 
Imorgon hoppas jag att energiboosten/virvelvinden kommer, släpkärra och storskogen står på agendan, awesome :)
 
Som avslutning - en bild på rabarberna som växer så att det knakar.
 
 
Bye
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0