Lite bättre struktur på bloggen

Tittar nostalgiskt över min blogg över historiska inlägg och blir direkt besviken. Vilken röra, jag kan inte reda ut var och under vilken kategori som inlägget handlar om för allt ligger under vardasliv eller allmänt. Men nu ska det bli ordning på torpet. Jag är fullt övertygad om att jag med jämna mellarum kommer att sväva iväg som fritidsfilosof men då har jag en ny kategori som heter "nonsen", för jag kan inte döpa den till något annat än det för alla andra som läser mina filosoferingar blir det bara nonsens förutom mig själv.
 
Bye

Kommentarer
Postat av: Martina

Mamma, vi ska vara röriga och ostrukterade, vi har alltid varit det, ska du verkligen kvadda ett vinnande koncept?

Och vårt filosoferande är absolut inte nonsens, du och jag skulle vara presidenter utan tvekan. Möjligtvis halvaggressiva diktatorer. Jag kan ta USA så kan du ta och ge dig på ryssarna ;)

Puss Tina

Svar: Är det ett vinnande koncept när det är totalt obegripligt för någon annan än familjen? Men visst jag dubbelkör, det är inget bekymmer, kan bli intressant. :)Kram
Glad "tant" 50 år. Motto: ta dagen som den kommer

2015-01-13 @ 13:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0