Jag vill sy!

Jag vill inte gå och lägga mig, jag vill sy!! Jag vill sy gardiner och ett litet draperi framför "hålet" i köket där min diskmaskin en gång i tiden fanns. Men hur i all världen får jag då ihop ekvationen att jag behöver sova (börjar jobba tidigt imorgon) och jag vill inte sova, jag vill vara kreativ?
 
Ahhh, jag blir galen på mig själv, varför får jag idiotiska ideér så sent på kvällen, räcker det inte med att jag mer eller mindre spenderar större delen av mina vakna timmar på jobbet. Nu när jag skriver det här kommer ideén upp om att - jag kanske ska stryka tvätt - men seriöst- hur knäpp får jag bli?
 
Jag måste göra något nu - ska se vad jag kan komma på. Innan jag en publicerat detta inlägg så kommer väl nästa idiotiska idé upp i huvudet. Suck- varför är jag sån här? :)
 
Bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0