Fest igår

Fest blev det igår, club hjulius hade en liten fest med live-band. Men (ung) som man är så orkar man inte många timmar. Efter 3 timmar gav både huvud och kropp upp och ville åka hem. Dotter med sambo var chaufför för mig och min galna tant-kompis. De körde in oss "tanter" till festen och kom sen och hämtade oss när både jag och min kompis insåg att vi helt plötsligt inte var 25 år längre, suck. Det är nackdelen med att gå på fest när hjärnan är runt 25 år och kroppen närmare sig 50 med stormsteg. Så hemma var jag runt midnatt och satt och tittade på tokiga youtube-klipp med dotter och sambo. Sen åkte de små liven hem och jag dök ner i sängen. Senare på natten så la magen av helt, så lite öm i magen och ganska seg i kroppen ska jag nu försöka ge mig iväg för att rösta i Eu-valet. Efter det ska jag se om jag inte kan gå ut i trädgården för att leka lite med min nya gräsklippare.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0