Snart så är jag där...

Nu är det inte långt kvar till semstern börjar för mig. Det här året blir det ganska mycket farande lite här och där. Första resan går av stapeln inom några veckor. Då ska barnen och jag ta en tur till Tyskland. Jag fyller 100/2 i år och ska då ha ett litet kalas, men det krävs ju att jag kan bjuda på något glas vin eller två. Så Tyskland fick det bli.
 
I övrigt är det inplanerat ett par dagar med en kär vän i Västervik, då mc-rocken går av stapeln. Jag har av många olika skäl inte lyckats att åka på denna rock under några år, men i år så var gudarna med mig och jag ska nu äntligen gå på denna tillställning, awesome :)
 
Blå Jungfrun står också på min agenda för i år. Jag har bott så att jag mer eller mindre har sett blå jungfrun varje gång jag åker till stan, men ändå så har jag aldrig varit där. Nu ska det bli ändring på det.
 
Självklart har jag planerat in Göteborgs botaniska trädgård. Jag var där för ca 5-6 år sen och har längtat dit mångar gånger efter det. Så denna semester blir det även en tur dit för att njuta i fulla drag många timmar. Härligt.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0