Vaccation is here......

Så var den här jobbdagen slut. Jag är övertygad om att jag inte har lämnat några lösa trådar kvar som kan ställa till det för mina kära arbetskollegor. Jag är nu officiellt på SEMESTER, i hela 4 veckor ska jag bara vara och förhoppningsvis hinna njuta under tiden. Nästa vecka så blir det hojrocken (Nordens största mc-träff) i V-vik, i 4 års tid har jag försökt att komma med upp dit men av olika orsaker har det inte lyckats förrän i år. Och nu äntligen är gudarna med mig och jag kommer att åka dit med ett gäng trevligt folk, så jäkla kuuul.
 
Idag när jag kom hem efter jobbet hade sonen med sin sambo fixat tacos och dukat upp så fint. Vi satt och tittade på film och glufsade i oss tacos så det sjöng om det. Smäll mätt, goo och glad, så tackade jag så mycket för maten och fick näst intill hjärtinfarkt när jag kom ut i köket. Då hade de diskat upp all disken och gjort så fint i köket så jag blev helt rörd i sinnet, va, vilka underbara små liv de är dom där två.
 
Nu har jag pimplat kaffe så det räcker för natten och tänker gå och knoppa nu. 
 
Bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0