Riva veranda

Igår var jag ute hela dagen i trädgården, solen lyste och värmen var underbar. Alla jordsäckarna (8 st) hamnade i landen och det blev riktigt jäkla bra och snyggt. På eftermiddagen fick vi (jag och kronprinsen) totalt storhetsvansinne, vi började att riva verandan och herregud vad brädor det finns i en veranda. Högen med brädor växte i snabbare takt än rivningen gick. Nu är det inte mycket kvar och det ska jag ta lite under påskhelgen som är i antåg, sen blir det att hyra en släpkärra och köra till storskogen med allt skräp jag har samlat på mig. Och som ett brev på posten kommer självklart nya idéer om hur det skall byggas upp: Jag har pratat om en stor altan nästan som ett soldäck men igår började en bild forma sig i huvudet att göra veranda-dörren till huvudingång?? Hmmm, måste fundera på den en stund.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0