Söndag

Har precis vaknat och snubblar ner till köket för att sätta på dagens första kopp kaffe. Doften sprider sig i köket och magen talar sitt tydliga spårk - ge mig kaffe. Jobbade till sent igår men blir ändå sittande framför datorn till efter midnatt. Konstigt det där, när jag är på väg hem från jobbet sent så är det enda jag kan tänka på är att få krypa ner i sängen och somna till någon bra film. När jag väl är hemma så säger kroppen att den ska ha kaffe innan vi går och lägger oss. Sitter ofta i soffan och bara njuter av en kopp kaffe innan sänggåendet. Visst händer det att jag "nickar" till i soffan men av någon konstig anledning så ska jag tydligen dricka kaffe innan jag går och lägger mig. Har prövat lägga mig utan kaffe, men det går inte. Då blir jag nervig och har svårt att komma till ro.
 
I morgon har jag andra planer än att jobba, ska köra allt renoveringsskräp till storskogen. Det har blivit en ganska stor hög med blandat skräp som ska dumpas.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0