På agendan - sy gardiner

Har tagit mig en rejäl sovmorgon idag, så lätt till sinnes sitter jag och småsmuttar på mitt kaffe och njuter av en ledig dag. Igår var det budgetmöte - hela dagen. Vi åkte vid halv åtta på morgonen och återkom vid nio-tiden på kvällen. Mega-fylld med information och idéer för att det ska bli så bra som möjligt. Det är otroligt intressant oavsett vad många kan tycka, så anser jag att jag behöver se och bolla ideér över siffror.
 
Idag ska jag sy gardiner och bara må bra. Har inte haft gardiner upphängda på 2 månader här hemma och jag märker av det mer och mer. Det blir inte den där hemma-känslan riktigt när fönstren lyser tomma på gardiner. Oj, kom just på att fönstren i sovrummet och "syrummet/kontoret" inte är putsade, jag får fixa det först. 
 
Lite bilder på Etzio som väcks av en tapper fluga som försöker att ta sig igenom fönstret. Etzio gör inget större väsen av det utan mer studerar denna fluga i dess desperata försök att ta sig ut i solskenet.
 
Bye
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0