Nerbäddad

Nu har jag bäddat ner en av bilarna för vintern. Jag antar att det skyddar lite även om bilen inte är i absolut toppskick. Vem vet, får vi tag i en bakre kofångare till den så kan man ju "ställa på" den igen och börja använda som en "jobb-bil". (se bild nedan)
 
Idag har jag förutom diskat upp lite även suttit vid datorn och uppdaterat mina personuppgifter till olika företag. Fick ju som sagt en ny mobil i födelsedagspresent och så även ett nytt nummer. Det är ett par stycken och det känns ändå skönt att ha det gjort även om det tagit mig ca 40 minuter, suck.
 
Jag köpte ju en ny lampa som ska sättas upp i vardagsrummet, men det visade sig att jag är tvungen att ta en sväng ner till Bauhaus igen för att byta ut en av "kuberna" som var lite kantstött. Men jag har tagit en bild på den så håll till godo.
 
Bye
 
 
 
 
Bilen inbäddad för vintern.
 
 
 
 
 
Den nya vardagsrummslampan jag köpte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0