Metropolen Emmekalv

Det händer inte så mycket i den stora metropolen Emmekalv. Jag var i Jönköping igår på representatskapsmöte. Det var väl ingen hit i sig, men relativt intressant. Vi kom hem efter 6 på kvällen och sen var det hem och softa i soffan (som vanligt). Idag börjar jag jobba på eftermiddagen så förmiddagen här hemma så pysslar jag lite med undanplock av papper av alla de olika slag. Herregud vad papper man samlar på sig bara under några dagar. Det är allt från räkningar till bokade tider till försäkringsbesked. Är det förvånande om jag titt som tätt inte hittar rätt papper i de här fallen?
 
Häromdagen satte jag upp mina färdigsydda gardiner, vilken skillnad det blir som på en handvändning. Nu är köket ombonat och jag trivs som sagt i mitt "nya" kök. Nu är det som sagt vardagsrummet som ska bli ombonat genom att hänga upp gardiner även här. Bekymmret jag har är att jag vet inte om jag redan nu ska sätta upp julgardinerna på en gång eller hänga upp några andra för ett par veckor för att senare byta dom igen, mycket onödigt jobb kan jag tycka. 
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0