Lördag

Lördag, tidigt som attan. Vaknar halv sju på morgonen och känner att jag inte kan somna om. Etzio tvättar sig och jag tror det står "sova" på hans agenda idag. Han är ofta ute om nätterna och kommer in på morgonen för att ta igen sig efter nattens bravader. Jag är dock fullt övertygad om att jakten inte går så bra än då det första han gör när han kommer in är att äta.
 
Idag är planen att plocka undan fallfrukten i trädgården och om tid finnes, även att räfsa undan lite löv som ligger i ganska hyfsade lövhögar som blåsten fixade till. Senare ska jag som sagt ner till Kalmar och träffa barnen för en bio-kväll och äta lite gott på någon resturang. 
 
Bye
 
 
En mycket trött kisse efter en helnatt ute.
 
 
Etzio i tvättar-tagen innan tuppluren-första stället att tvätta - nosen. :)
 
 
 
Resten av pälsen behöver en genomgång. Tänk om man själv kunde "knyckla" ihop sig som han gör.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0