Idéer som poppar upp

Jag är en typ av människa som under en dag får mängder av idéer som skulle kunna funka. Det gäller även här hemma. Jag har som sagt renoverat och funderat på hur jag vill att slutresultatet så småningom skall se ut. Idéerna kommer inte på en gång utan det är mer en process som rullar på. Häromdagen så gick jag och hämtade en kopp kaffe i köket och vips så dök idéen upp hur jag vill ha det i köket. Extra-väggen som jag lät bygga för att få min lilla hall har varit ett huvudbry hos mig ett tag. Men som sagt idén om hur det ska se ut kom till mig och nu är jag på jakt efter ett skåp med glasdörrar och fyra till sex lådor. Självklart skall det vara ek men måtten måste vara lite udda. Det är skönt när lösningen alltid kommer till mig för då blir det inte något impuls-köp eller annat impuls för den delen och jag får det som jag vill, härligt.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0