"Ender´s game"

Så hette filmen som vi såg ikväll. Kanon-bra film måste jag säga och inte sånt typiskt slut som amerikanska filmer ofta har. Jag har haft en underbar dag med son, dotter och hennes sambo. Först gick vi i lite butiker och det införskaffades lite mössor, kallingar och självklart present, alla vet ju vilken dag det är imorgon. När vi shoppat klart så var vi hungriga och siktade in oss på "ming palace" för lite kvällsbuffé, ät så mycket du orkar för fjuttiga 140 spänn/person inkluderat dryck, mumma. Vi pratade och tog det allmänt lugnt på resturangen, kvalitetstid med ungarna kallar jag det för. Lite små-mobbing av dotter som dock ändå var storsint och kunde ta det - du är för goo gumman - och lite småsnack om extremt stora investeringsdrömmar, hujedamig. Vi tog en promenad ner till filmstaden för att dels få i oss lite frisk luft men också för att trycka ihop maten lite bättre i magen ;)
Filmen var som sagt kanon och efteråt skildes vi för jag åkte hem, tänkte ta mig en liten sovmorgon för att sen fördriva söndagen med att pyssla med ditt och datt här hemma.
 
Tack för en underbar dag och kväll mina älskade "knoddar".
 
Bye
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Du måste vara världens sötaste mamma! Jag älskar dig!

2013-11-19 @ 14:33:07
URL: http://martiiny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0