Söndag morgon

Igår kväll när jag kommer hem bestämmer jag mig för att i princip sova jättelänge, så jag ställer klockan utifall att jag inte vaknar i tid till jobbet (jag börjar vid kl 12 idag). Döm om min förvåning när jag vaknar och klockan är 07:00. Men herregud hur ska man göra för att kunna sova länge? Jag går sedvanligt ner och sätter på kaffe, ut på trappan röker en cigg och nu sitter jag här. I tonåren var det inga problem att sova länge det kändes alltid som att man aldrig fick sova tillräckligt länge, men nu av någon oförklarlig anledning så går det bara inte. 
 
Det var fullt ös på jobbet igår. Det är ganska roligt veta om att både melodifestival och hockey kan påverka hur en dag på jobbet kommer att bli. Som igår, det kändes som om alla var och handlade inför kvällen. Visst uppskattas det för tiden går djävligt fort när man hela tiden har att göra, men många gånger så är man inte tillräcklig och då är det inte lika kul längre.
 
Här kommer lite bilder på Etzio. Regn kom straxt efter dessa bilder togs och då var Etzio den första in genom dörren :)
 
Bye
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 











 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0