Klubbad säl!

Ja, som en klubbad säl kan jag säga att jag blev igår. Jobbade som sagt till kl 5 sen hem, kelade med katten, åt mat sen blev det inget mer. Kl halv åtta ungefär låg jag i sängen och orkade absolut ingenting mer. Vaknade idag kl 6 och undrade mer eller mindre vad som hände igår. Jag tycker inte om när min energi-nivå går ner på minus. Jag har inte tiden att bli så trött, jag har mängder med saker jag ska göra. Planen var att bara gå och lägga mig en liten stund och ladda batterierna och sen upp igen. Idag jobbar jag 10-20 och jag vet att jag inte kommer igång med särskilt mycket eftersom jag brukar vara hemma ca 20:30 och då finns inte tiden att komma igång med särskilt mycket, fast å andra sidan är jag ledig på fredag (vilket jag aldrig är enligt mitt schema) eftersom jag var på utbildning i går som egentligen var min lediga dag. Så risken finnas att det slår över och jag far omkring här hemma som ett skållad råtta och städar och donar.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0