Du underbara dag

Egentligen ska jag vara glad och nöjd med mitt liv, vilket jag är för det mesta men sen kommer dessa svackor då jag känner att jag har det sämst av alla människor i hela världen, vilket vem som helst förstår att så inte är fallet. Idag ska jag småstäda lite hemma och framför allt ta hand om mitt berg av tvätt. Det är berg av stryktvätt ska tilläggas för tvätta har jag inga problem att göra titt som tätt det är denna förbannade strykning som jag drar mig för att starta.
 
Igår var jag som föregående inlägg antydde i Nybro. Det var tänkt att jag skulle ner ett par timmar för att på eftermiddagen åka hem och klippa gräset. Jag var hemma vid 21:30!!!!! Jag hälsade på sonen hos pappa först, vi drack kaffe, spelade fotbollsspel på x-box, spelade fotboll på gräset och tittade på tv. Sen körde jag iväg pappa till tåget för att efter det åka till dotter. Där blev det mera kaffe, titta på "gamla" bilder, spela frågespel och allmänt mor och dotter snack. Sen tillbaka till sonen med snus och vi blev sittandes och titta på tv, snacka tills hungern tog över. Så vi stack iväg och hämtade pizza och glufsade i oss. Efter det åkte jag slutligen hem. Så väl hemma var det sängen. Min mage var så stinn efter pizzan att jag mådde dåligt så sängen var det enda alternativet för mig. Och tro det eller ej men jag sov jättelänge. Visst jag vaknade till en sväng kl 06 men somnade om och sov till 09 - jippi jag lyckades :)
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0