Snabba vändningar i livet

Ja, så kan man lugnt säga att mitt liv blir drabbat av. I går var jag och fikade med en kompis som jag inte haft kontakt med på ett tag. Vi pratade i telefon och efter 1 timme så insåg både jag och kompisen att vi har för mycket att prata om för att fortsätta på telefon. Så efter en fika på ca 3 timmar så hade vi kommit ikapp vad som har hänt och lite annat, kul. Vi kommer att försöka ha lite bättre kontakt framöver och självklart kommer vi att ta en sväng med hojen när vädret tillåter det. Jag längtar till våren då jag kan ta ut min "pärla" och dra iväg. Det ska bli så underbart. Förra året blev inte så mycket åkande som jag hade trott men i år har jag inget som säger att jag föredrar bilen istället för hojen.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0