Sluta älta!!!

Det säger jag till mig själv just nu, sluta älta i något som du ändå inte kan göra något åt. Sluta kämpa häcken av mig för vänner som inte är vänner. Sluta leva livet så att du accepteras av andra och framför allt ha en positiv livssyn. Det hjälper inte att grotta ner sig i tråkiga händelser det är bättre att se det positiva. Om jag släpper något som jag mår dåligt av så ska jag lära av det och sen så kommer alltid något nytt som för mig kan betyda något jättebra. Jag lägger ner för mycket energi i att tolka och försöka förstå istället för att gå på min magkänsla som faktiskt är den som lotsat mig rätt här i livet. Jag ska inte lägga ner mer energi på sånt som gör att jag dräneras på energi. Lär dig läxan och gå vidare. Efter regn kommer solsken?
 
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0