Geografi

Geografi har jag aldrig varit min starka sida. Att jag var betuttad i min geografilärare i sjuan är ju enda anledningen att jag fick betyget, dåligt, ska tilläggas. Men kärleken gör inte att man kan något eller blir klokare för den delen. Jag skrev i föregående inlägg att jag skulle till Vimmerby, men ack så fel det var. Visst vi var på väg mot Vimmerby först men upptäckte redan efter 2 km att vi skulle till Vetlanda. Nåväl, vi kom fram och dreglade över inte alltför många motorcyklar och ögonshoppade både på hjälmar, mc boots och diverse attiraljer som tillhör mc åkandet. Sen gick kompisen och jag och glufsade i oss lite kinamat för att senare hoppa in en sväng på Ö&B i Vetlanda. Det är en hyfsad affär ändå när man bara ska duschtvål och andra hygienartiklar.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0