En lördag

Då var det lördag igen, tiden går så rasande fort så jag hinner inte med. Jag kommer på mig själv att fundera över "vart tog måndag till fredag vägen". Jag är så uppe i mitt jobb så jag hinner inte med att stanna upp och leva i nuet. Jag vet inte om jag ska se det som positivt eller negativt. Onsdagen blev en upplevelse, då var jag på en föreläsning med en snubbe som heter Atle. Han pratade om livet och hur människor idag inte lever i nuet, dom och jag själv ska tilläggas, lever att planera vad som ska hända härnäst. En bra tankeställare. I morgon ska jag iväg på mc-mässa i Vimmerby med en kompis. Det ska bli så jävla härligt, jag har sett fram till det större delen av veckan. Ännu ett bevis på att Atle hade rätt, istället för att leva för dagen har jag haft fokus på söndagen.
 
Bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0