Blåsa på tungan

Aj, jag har fått en blåsa på tungan, det gör riktigt ont. Hur kan en sån liten, liten sak göra så stort väsen av sig. När jag äter gör det ont, när jag dricker kaffe gör det ont, när jag borstar tänderna gör det ont. Det finns ju ingenting jag kan göra utan att det smärtar. Hur länge ska jag vara drabbad av detta? Det är mycket mer störande än vad man tror när det dyker upp helt oanonserat. Undrar om det är min nojja på linfrö? Kan man få blåsor i munnen om man äter linfrö? Jag äter som sagt kopiösa mängder man jag kanske ska hitta något annat att fokusera på och jag tror jag gör det om det är tack vare linfröna jag har utvecklat en blåsa. Jag ser den inte med blotta ögat (fast jag har glasögonen på) utan jag måste titta i förstoringsglas för att se det lilla otyget. Hmmm, mycket besynnerligt.
 
Bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0