Snart så......

Åh, nu är det bara två arbetsdagar kvar, sen är det semester för hela slanten. Det är nu länge sen jag kände sånt enormt behov av semester. Jag har sen 2008 jobbat som "extring" och det har inneburit två jobb fram till 2012 då jag sa upp mig på mitt gamla jobb som jag haft sen 1982 och började här på maxi. Det har också inneburit att jag jobbat många av mina semestrar på maxi vilket jag har tyckt var väldigt kul. Förra året då jag bara hade ett jobb så jobbade jag hela semstern (jag tog 4 dagar ledigt) och nu som först har jag fått ihop till en hel semsterperiod och det känns toppen. Jag känner mig lite sliten både i själen och kroppen. Fyra veckors semester kommer att göra underverk för både min kropp och själ. Jag har inga planer på att åka iväg och vara borta utan jag stormtrivs att bara få vara hemma och syssla lite med min trädgård och lite andra småprojekt. Att bara ta motorcykeln och dra iväg till stranden ett par timmar är ren semester för mig. Har dock en liten fundering på att ta mc:n till öland och köra runt hela öland, jag har hört det är underbart. Vi får se - jag tar dagen som den kommer.
 
Bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0