Nytt hem!

Ja, mina fiskar fick ett nytt hem idag. Djurkompaniet i Oskarshamn tog emot dom till min glädje. Läckan i akvariet är lokaliserat till botten. Så jag kommer ta en time-out med akvarium en tid framöver. Har varit på fordonsträffen i stan idag, men regn gjorde att det vare sig kom motorcyklar eller bilar för den delen. Så vid 8-tiden gav jag upp och åkte till syster i skorpetorp och tog en fika istället. Är precis hemkommen och ska titta lite på ekonomin den här månaden som kommer. Lönen kommer ju in på kontot inatt. Skönt för jag har förhandlat mig på saker förra lönen så lite ont om kosing har det varit nu sista veckan. Till mitt försvar får jag säga att det var saker jag behövde och som jag skulle köpt redan förra året.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0