Måndag

Det blev inte Skiren igår men väl en liten tur i trädgården, solen värmde och jag trivdes dock ändå. Går jag i närheten av lavendell så infinner sig ett mentalt lugn. Så jag gick en stund och filosoferade om hur min örtagård kommer att se ut när den väl är färdig. Idag blir en lugn hemmadag för att kanske avrunda med en tur till klubb hjulius. De åker alltid ut på tisdagar och håller vädret i sig så ska jag åka med. Det har inte blivit så mycket mc-åkande som jag hoppats på. Det beror på att min mc drar ström och kan efter jag har haft den avstängd en kort stund vägra att starta, så jag tänkte ringa Mattias och höra med honom om han kanske kan hjälpa mig att kolla var strömmen dras, jag själv misstänker bak blinkers för när jag väl fixade dom så blinkar det väldigt snabbt och det brukar betyda att något inte stämmer. 
 
På torsdag om gudarna vill så drar jag till High Chaparral med en kompis. Vi ska sova i tält och det händer tydligen ganska mycket där under denna helgen så det ska bli jätteskoj. Jag får se hur länge min kropp orkar att sova i tält (det är ju ca 100 år sen sist) och blir det för mycket kanske jag åker hem på lördagen istället för söndagen. Son och flickvän ska vakta huset så att Etzio inte behöver vara ute dygnet runt. Etzio har inte blivit så duktig på att jaga än så risken finns att han får gå hungrig om inte någon ser till honom och då var sonen så snäll och ställde upp.
 
Bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0