Långt ifrån ledsen

Jag blev inte ledsen idag när jag fick se min lön jag kommer att få på torsdag nästa vecka :D. Jag fick 6000 kr mer än jag räknat med så det var mycket trevligt. Denna gången behöver jag inte dra lott om vilket företag som ska få sina pengar utan alla företag och instutioner kommer att få sin del av kakan, härligt ;)
 
Igår jobbade jag 07:30 - 20:00, det må jag säga var ett tufft pass. När jag kom hem gjorde jag lite mat, åt och sen gick och la mig. Hela kroppen sa ifrån, hjärnan var så slut så jag fick borsta tänderna två gånger för jag var övertygad om att jag inte borstat dem första gången, när jag väl smetat på tandkräm på tandborsten så kom jag ihåg att jag gjort det bara 5 minuter innan, men då kunde jag ju inte bara skölja av tandborsten utan borstade en gång till. Idag kom sviterna från passet igår, ryggvärk mest hela dagen och muskler som inte riktigt levde  upp till kraven att gå så mycket.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0