Det flyter på

Jag har jobbat ett par dagar nu och känner att jag kommit in i tempot igen. Lycka sprider sig i kroppen när jag jobbar för det är som jag skrev i tidigare inlägg - mångar glada människor som nu har semester och dom är glada och trevliga, då blir ju även jag glad och trevlig. 
 
Jag har i ca 1 vecka haft "torken" installerad hemma och den har stått och surrat och spytt ut varmluft i huset. Det är väl ok om det inte var för att när jag kommer hem från jobbet eller när jag kliver upp på morgonen så är det ca 27 grader varmt inomhus. Så det första jag gör när jag vaknar eller när jag kommer hem från jobbet, är att öppna dörren på vid gavel för att släppa in en uns kallare luft än inomhus. (se bild). På kvällarna är det inte så lätt för myggen söker sig in och jag slåss riktigt ordentligt för att myggorna inte ska suga ur varenda droppe blod i kroppen ;)
 
 
Bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0