Dammat färdigt!

Japp, nu har jag dammat färdigt. Har satt på lite kaffe igen, det är ganska konstigt att jag under hela tiden jag städar måste jag konstant ha kaffe. Så här springer jag mellan hyllorna och bord m m med en kopp kaffe i högsta hugg. Det är ju inte så att jag kan sätta mig ner och ta mig en kopp kaffe i lugn och ro utan jag ställer den på golvet, hyllan, bänken eller annat ställe medan jag dammar på platsen, mycket konstigt beteende. Men som sagt det funkar för mig och det är väl huvudsaken antar jag. 
 
Har nu slängt ut kattlådan. Tycker inte att Etzio ska behöva göra sina behov inomhus längre, han har hela trädgården och skogen att lätta trycket på. Det är ganska skönt att få bort den, den har stått i badrummet nere och det är som sagt inte stort, så kattlådan har tagit ganska stort utrymme där inne. Men som sagt nu är den utslängd.
 
Meeer kaffe!!!
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0