Lön in och lön ut

Det gäller väl många människor antar jag, att lönen kommer in på kontot för att dagarna efter försvinna till diverse företag som anser att dom behöver dessa pengar mer än jag själv. Visst en viss tillfredsställelse infinner sig när man vet att alla jävla bolag och företag har fått sitt och jag själv har så jag åtminstone kan äta och röka en månad till. Ja, ja, rökandet är ju faktiskt eget val, summan av alla laster är konstant var det en god vän som sa till mig för många år sen och jag håller med honom. Om jag inte röker då kanske jag blir en friskis-människa, som håller igång, äter rätt och sover 8 timmar om dygnet, men vad är spänningen med det? 
 
 
Bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0