Julklappar - check

Jag åkte till Kalmar igår med siktet inställt på julklappsinköp. Vår familj har begränsat sig vad gäller kostnad för julklappar i år och det är så himmla skönt, att inte behöva bli helt barskrapad bara för en enda dag i december. Jag hittade faktiskt klappar till alla och det låg inom budgeten, det var faktiskt bara en julklapp som lyckades ta sig över men inte med många kronor. Så nu när detta är klart känns det helt fantastiskt. Jag införskaffade mig en snösläde? tror jag det heter, en sån där man skottar med i alla fall. Det blev också ett element till sonens rum.
 
Nu i helgen ska jag ta och fixa till sonens rum och göra lite fint, dock inte julpynt för av någon oförklarlig anledning så vill han inte ha julpynt på sitt rum utan det räcker med det som finns i huset. Kan man verkligen ha för mycket julpynt? Jag kom över lite julbelysning som ska sättas upp på verandan och utanför friggeboden, det kommer att bli så fint, synd bara att jag inte har ledigt en vecka nu, det skulle behövas med det som är kvar att göra, julslingor sätter inte upp sig själva så att säga.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0