Ny ytterdörr

i måndags var jag ledig och tog tillfället i akt att gasa in till Oskarshamn för att shoppa lite. Köpte en ny ytterdörr för jag har kopplat in en firma som ska riva väggen mellan köket och vardagsrummet och i samma veva ska de byta ytterdörr. Firman hade en dörr till mig men det visade sig att den inte hade genomgått de tester som jag ville att en dörr ska ha fått godkänt på, så det blev en dörr som jag beställde via xl-bygg här i O-hamn. Fick köplust á 100% efter det så då blev det Jysk för att inhandla lite mattor och stora plastlådor (för källsortering). På tisdagen städade jag upp lite och la på min nya matta och rumstrerade lite i köket så att plastlådorna fick bra utrymme utan att vara i vägen. Idag blir det Cheapy efter jobbet måste köpa färg/bets till dörren på friggeboden innan vintern stormar in. Ska se om jag kan städa bilen och kanske tvätta av den lite idag, beror ju lite på vädret.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0