Fyllt år!

Då har man blivit firad ännu en gång. Jag var nere i Nybro i helgen och vi gick på bio, var ute och åt samt hoppade in på en sportsbar för att ta en drink innan filmen började, mycket mysigt. Efter filmen som var slut vid 23:00 så åkte vi tillbaka till Nybro hem till dotter (jag skulle sova över där). Sonen och hans flickvän följde också med hem till dotter, och "pappa" åkte hem. Väl hemma hos dotter så fick jag leka och lära mig lite om min "leksak" jag fick i present, en sprillans ny telefon. Jag fick en film utav sonen som heter En dag, som jag starkt rekommenderar. Jag fick en bok skriven av Stephen King från "pappa". Jag bara älskar Stephen King böckerna. Så kvällen/natten gick i sällskapets tecken, där vi drack lite vin, pratade och hade hur mysigt som helst, det var inte förrän straxt innan kl 03:00 på natten vi gick och la oss. Ärligt talat så måste jag erkänna att jag känner mig inte alls som den ålder jag fyllde utan snarare som en pigg 35-åring ;) Det är som någon klok människa sa till mig -"ålder är inget annat än en siffra", helt rätt.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0