Bara jobb

-"Jag har inget liv, bara ett jobb", så brukar jag säga många gånger och visst är jag glad att jag har ett jobb men livet i övrigt skulle vara lite roligare om jag inte jobbade mer eller mindre konstant. Nej, jag ska inte gnälla det blir goa pengar ändå och det i sig gör mig lugnare i sinnet. Jag har nu jobbat sex dagar i sträck och i morgon är det den sista innan jag blir ledig i två dagar. Efter det är det bara jobb i tre dagar för att sen vara ledig i fem dagar och det har jag sett fram emot ett tag nu. Ska bli skönt, familjen och jag ska bland annat gå på bio på lördag. Jag kan inte riktigt komma ihåg när jag sist gick på bio men det var nog kanske 5 år sen. Det är inte bestämt vilken film vi ska se men det visar sig. 
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0