Sitta i telefonkö

Det är nog dagens värsta sak att göra, man blir sittande i en telefonkö. -"du har plats 52 i kö" är det enda man hör och stressen är ett faktum. Alltså telefonen ska väl göra att det går lite snabbare men utan att man ska behöva hålla en telefonlur i över 40 minuter för att komma fram, eller? När jag väl lyckas komma fram så får jag till svar att det företag jag söker har inte telefonnummer utan man får maila eller chatta med dom, wtf? Inte nog med tiden man sitter och väntar sen får man till svar att det går inte prata med dom utan man måste skriva till dom, suck. Så nu sitter jag här med en chatt och har ställt min fråga och väntar spänt på att få ett svar. Hur länge ska man behöva vänta på svar mån tro? Ja, det blev inte så länge men väldigt olustigt sätt att ta ärenden på. Chatt är inte riktigt min grej. Det löste sig iallafall. Då är ju dagen inte helt åt förbrukad.
 
Bye
 

Kommentarer
Postat av: Lasse Jakobsson

Det är dax för dej att bjuda mig på kaffe !!
Och det är inte meningen att man ska veta vad livet går ut på! Det är något man ska skapa själv med sin fria vilja att välja vad som är värt att leva för!

2013-04-08 @ 13:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0