Deklarationen är klar

Ja, igår var jag nere i Nybro och fick hjälp med min deklaration. Så nu är den färdig och jag behöver inte betala tillbaka något i år, skönt. Jag hälsade på sonen och dotter när jag ändå var där nere och kom hem relativt hyfsad tid, 15:30 ungefär. Så senare på eftermiddagen så tog jag in lite träningssaker jag haft i friggeboden och möblerade lite fint med dessa på övervåningen. Ska se om jag kan ta tag i det här som kallas motion. Hu, jag ryser av blotta tanken men vågen som jag inte är god vän med har haft ett besök av mig nyligen och därav så tycker vi inte om varandra längre. Tanken är att när jag går förbi dessa träningssaker så kanske jag inte står ut med att det står där oanvänt och hånflinar åt mig varje gång jag går förbi.
 
Bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0