Certifierad igen, jippiii!

Äntligen, nu är jag cetifierad ett år framåt igen, skönt. Har suttit nu på morgonen och tragglat postens krav och regler. Det är inte lätt att kliva upp på morgonen och sen sätta sig och råplugga direkt. Det tog åtminstone 20 minuter innan ögonen hade vaknat till ordentligt och ca 6 koppar kaffe innan kroppen hunnit komma i fas. Suck, det märks att man inte är 20 år längre. Nåväl, nu är det gjort och jag känner mig ganska nöjd med resultatet ändå. Nu blir det fler koppar kaffe och softa lite innan jag ska åka till jobbet.
 
I helgen bär det av mot Vetlanda. En kompis och jag ska på mc-fest där och det ska bli skoj, dels att träffa massa nytt folk men också att träffa folk som jag har ett gemensamt intresse med d v s motorcyklar :)
 
Bye
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0