Svammel....

Hur kommer det sig att visa människor svammlar så mycket om sig själva och var dom är i livet och "så här tänker jag, det här tycker jag och det här tror/tror jag inte på"? Alltså, de svammlar så mycket så att de faktiskt fullt och ärligt tror på det själva, men lyssnar man så märker man att ekvationen inte går ihop hur mycket dom än försöker bortförklara det med ditt och datt. Jag har haft oturen att faktiskt ha mött en sådan människa, trodde i min vildaste fantasi "uppenbarligt" att det var en trevlig prick, men vad jag lurade mig själv. Jag anser att kan man inte stå för den man är och vad man tycker så kan man lika bra vara tyst. Varför ge sken av att vara någon annan? Jag måste dock erkänna att jag tycker synd om människan i fråga, det måste vara jättejobbigt att ha sån dålig självkänsla att man måste hitta på saker. Mitt råd till dig är: Var stolt över vem du är och stå för det! Tycker inte andra människor om dig för den du är så är det ju ingen kompis man vill ha, eller hur?
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0