Fordonsträff

Efter jobbet rasslar jag hem och dumpar av diverse attiraljer som sonen ska med sig när han åker iväg och firar midsommarafton. Sen satte jag på lite "java", filosoferade över dagen för att sen gå ut till min mc i garaget och se hur han mådde. Jo, han mådde fin fint, jag hann i princip inte sätta i nyckeln i låset förrän han brummar igång, gött mos. :) Jag låter honom mullra en stund och drar ut honom från garaget. Sen rusar jag mer eller mindre in och slänger mig på telefon till en vän och frågar om vi ska åka mc till fordonsträffen. Och det skulle hon och även hennes man som vi skulle möta upp i stan. Sagt och gjort så knölar jag på mig utrustningen och ger mig iväg till stan och möter upp de små liven. Sen åker vi gemensamt till fordonsträffen och ställer våra "cyklar", sen går vi runt köper "java", tittar på alla dessa mc:s som står snyggt uppradade, och alla bilar. Jag tog några bilder på bilarna - konstigt att jag inte tog mer bilder på "cyklarna", det kan ju bero på att mina vänner hade dom snyggaste cyklarna på stället och dom tog jag bild på. Håll till godo
 
Bye
 
Snygaste HD:n bland alla andra - min väns mc :)
 
 
Snyggaste ??? - ocskå min vän:s. :)
 
 
 
 
Den här bilen hade pall (som man ser lite svart/vitt) och en bar i "skuffen", fräckt.
 
 
Det här var ta mig tusan den längsta bilen på stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0