Mc körning by night

Nu är jag hemkommen från jobbet, det var så underbart att bara få ta en tur på stan en sån här härlig sommarkväll. Så jag pinglade sonen och träffade upp honom en kort stund i KB. Sen drog jag och tankade och körde genom stan för att se om det var någon action, det var det gammla vanliga, folk som "vinglar" hem och gänget som håller igång en stund till på "Abbes". Så efter stadsturen styr jag hem. Helt underbart att köra mc en sen kväll när det är så varmt på kvällen. Jag bara njöt där jag satt på min honda och femtontusen insekter på visiret, härligt. Pröva på det ni som har möjlighet, jag rekommenderar det starkt. Det är ju oftast inte så mycket trafik heller och bara det är helt suveränt. Nu ska jag ta mig lite "java" för att avsluta kvällen.
 
Bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0