Lattitud, Uggla, son och dotter...

Försöker jämna ut min gräsmatta på oliks ställen och idag så fick det bli framför friggeboden. Jordhögen har funnits nu i två säsonger och jag tänkte att innan hösten måste jag bara få bort den. Så fram med skottkärra, spade och handskar i högsta hugg, efter 6 skottkärror tog energin slut. Så jag gick in gjorde lite mat och sonen och jag åt tillsammans medans vi tittade på en gammal film. Sen stack sonen iväg, ger sin gamla mor en puss på kinden och säger -"vi syns på söndag". Va!!?? Kommer du inte hem förrän på söndag? Nej, jag ska sova hos tjejen över helgen. Jaha, ha så kul och var rädd om dig. Så nu sitter jag här och skriver dagens inlägg. Skickade ett sms till sonen om att vara rädd om sig och en kram på det. Än så länge har jag inte fått något svar tillbaka, hoppas bara att allt är väl med det lilla livet. Fast å andra sidan, sonen är 20 år och kan ta hand om sig själv, men som mamma oavsett om man har son eller dotter, så oroar man sig alltid. Det dumma i hela kråksången är att man alltid tror det värsta. Suck. Har precis pratat med dotter, hon är med sambo på nattkörning till karlskrona, hon kanske eventuellt dyker upp imorgon för att gå på Lattitud och se den berömda "Uggla", men det var inte säkert hon skulle höra av sig imorgon. Nej, nu ger jag upp för kvällen, ska ta mig en kopp "java" och lyssna på åskan som är i antog.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0