Land, sola och blinkers

Idag blev det lite småpulande i trädgården, sola och byte av bakblinkers på mc:n. Jag var ute tidigt på morgonen och det var så skönt, så jag svidade om till bikini, det var första gången i år som jag tycker det var tillräckligt varmt för att gå ute i trädgården med bara en bikini. Efter ett par timmar tog jag en paus, då åkte brassestolen fram och jag la mig lite i lä och solade en stund, herrejösses, så gutt det var. Sen fortsatte jag en stund till i min land. Senare på eftermiddagen efter sonen och jag ätit lite så började jag med mina blinkers, det var ju egentligen inte så jävla avancerat men när föregående ägare har borrat i princip hela jävla regplåten med hål och dessutom försökt att få skiten att sitta fast med plåtskruv jag då blir det en tendenst till irritationsmoment för mig. Inte nog med att jag var tvungen att hitta riktiga skruv med mutter så var jag även tvungen att få upp hålen nån millimeter för att skruven skulle komma igenom, men då visade sig att den man byter borr med på en borrmaskin finns inte att uppbringa någonstans i hela garaget, grrrrr. Tålamodet prövas på högsta nivå just nu. Jag går in i verktygslådan som är inne i huset och hittar en "liten" jävla elektrisk borr, ja, jag tänkte det får duga. Så ut med den och fick i princip gno runt borret runt hela hålet en stund innan jag lyckades få i skruven, phu. Men nu sitter de nya blinkers bak och det ser störtläckert ut. Ska ta bild på det i morgon.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0