Godmorgon

Solen gassar och det blåser ute, rullgardinen i sovrummet är det som väcker mig. Jag sov med fönstret öppet inatt och när det börjar blåsa så "slår" rullgardinen fram och tillbaka, så vid 7 var jag uppe. Yrvaket snubblar jag ner till köket och sätter på min första kanna kaffe, jag börjar jobba kl 13 så det ger mig lite tid att pyssla med annat. Funderar på att ta fram brassestolen och sola istället för att göra någon som helst nytta idag. Eftersom jag inte har någon semester i år så kommer jag troligtvis inte ner till någon strand, fast det gör inget, jag föredrar att sola hemma, nära till både dass och kök när det behövs. Infogar en bild på min "väckarklocka" idag.
 
Efter jobbet igår ringde jag sonen och hörde hur han mådde, jo, det var bra, han var igång igen och festade (herregud) men skulle komma hem idag (måndag). Så vi får väl se om jag hinner att "se" honom innan jag sticker till jobbet, annars kanske vi syns på tisdag.
 
Bye
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Och du fick ju se han när du kom hem förmodar jag ;)

2012-07-03 @ 01:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0