Jag vann!

Och det är mer än på ett sätt ska tilläggas. Jag vann mot mina hjärnspöken, fast ibland dyker de upp men nu påverkar det inte jobbet så mycket som förrut. I måndags vann jag på ett lotteri som de hade på Maxi, detta visste jag inte om förrän sent på kvällen. Och då vann jag förrutom en shampo, hårsnoddar, halebop tfn, mascara och mycket annat, ett strykjärn - det var ett rött strykjärn, jättefint. Och idag i brevlådan låg det en present även den från Maxi att jag fått antingen en dvd film, eller två pocketböcker som tack för ett gott arbete sommaren 2010, sånt är kul, när man blir uppskattad när man minst anar det. I övrigt börjar det ljusna lite på ekonomifronten, jag ska bli en börshaj, är det tänkt, så jag har investerat i lite böcker och börjat ögna igenom på nätet vad som händer och reda ut begreppen som ingen oinvigd kan förstå. Så önska mig lycka till, här ska tjänas pengar ;)

Syns


Kommentarer
Postat av: Martina

Har du en ny telefon då? Wow..

Du verkar verkligen ha tur med pengar - du vann ju på triss igår :P Hela 75 kr :P

2010-10-23 @ 11:19:12
URL: http://martiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0