Till andra sidan

En hemmadag blev det idag. Min mage bestämde sig sent igår och under natten att protestera mot omständigheterna den blev utsatt för, dvs glass och eventuellt lite stress på det. Det innebar att jag var hemma från jobbet idag och har bara latat mig hela dagen och umgåtts med min lilla katt. Vi har tittat på tv, sovit i soffan och haft en väldigt lugn dag. Igår fick han för första gången sova bredvid mig i sängen, han borrade in sitt huvud under min kudde och kurrade större delen av natten. Jag tror han njöt av detta. Vi tittade på filmen "When Harry met Sally" det är en lagom avstressande film att försöka somna till. Har suttit och funderat på hur tyst och ovanligt det kommer att bli nu när min katt reser iväg till andra sidan. Visst han har aldrig fört mycket oväsen av sig men det kommer kännas att allt är stilla på något sätt. Min son och dotter var här nere igår och tog farväl av Putzo och önskade honom en god resa och en sista gång talade om för honom att de älskade honom jättemycket.

/A

Kommentarer
Postat av: Marie

Tråkigt med Putzo. Nu har jag i alla fall, med lite hjälp, hittat dig. Länkat till dig på min blogg.

2010-04-05 @ 19:44:02
URL: http://plingelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0