Före och efter

Som jag skrivit i föregående inlägg har jag påbörjat riva utanför ytterdörren. Det var ganska hårt tilltuffsat om man säger så. Lösningen var att byta panel, isolering och väggpappen. Här får ni se lite före och efter bilder hur pass långt jag kommit till dagens datum. Med tanke på att jag jobbar ganska mycket så är jag ändå nöjd med att ha kommit så här pass långt ändå. Den målade panelen är på tork och jag kommer att ta en bild senare för att ni ska få se hur det ser ut när det är helt klart.



Så här såg de ut när jag rivit den gamla panelen med isolering och reglar.

Så här såg det ut när jag rivit bort gammal panel, isolering och reglar. Ser inte så snyggt ut!




Så här ser det ut just nu, panelen kommer upp om ett par dagar men reglar, isolering och väggpappen är nytt. Snyggt!

Så här ser det ut just nu, reglar är uppsatta, ny isolering och väggpapp. Ser faktiskt ganska bedrövligt ut även nu men det är nytt och fräscht så det gör att jag tycker det är fint ändå. :)

Kommentarer
Postat av: almstroom

du har ju kommit långt, sen jag åkte hem :) blir nog jättefint när det är klart. kram Erica

2010-07-19 @ 21:24:50
URL: http://almstrooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0