Första arbetsdagen

Som sagt nu var första arbetdagen gjord. Den flöt på ganska bra och det mesta gick väl. Det var frampå eftermiddagen som det blev lite stressigt, mycket tack vare att vi endast var två man kvar. Snön har gjort sitt stora intåg till mitt stora förtret. Inte nog med att man skottar på morgonen (Onsdag) så när man kliver upp torsdag morgon så har det snöat lika djävla mycket igen. Suuuck. Men med en stadig fot på gasen och iskall kontroll så lyckades jag komma iväg till jobbet. Sen snöar det hela djävla dagen och jag bara stönar och funderar på när himmlen har slut på sitt snö, för mig räcker det nu, jag har inte tid att skotta varenda djävla dag. Nåväl, nu vid 22 så upptäcker jag att det inte snöar mer, så i morgon efter jobbet ska jag försöka skotta undan lite. Sonen har haft studiedag idag och drog ner till Kalmar för att träffa en tjejkompis. Han är nu på väg hem och jag är på väg i säng. Säga vad man vill, men jobbet gör att dygnsrytmen återkommer blixtsnabbt och det är jätteskönt att kännas sig fullständig jättetrött när man går och lägger sig.

Later friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0