Lördag 31/1-15

Ahh, du ljuvliga sovmorgon. Klev upp 08:30 - pigg och full med energi. Smidig som en gasell (om nu en 50-åring kan jämföras med en sådan, någonsin) tar jag mig ner till köket och gör iordning den absolut bästa dryck som någonsin gjorts - KAFFE!
 
Ett smärre bakslag kom dock som ett brev på posten - kan man säga så nu för tiden med tanke på att posten inte alltid levererar vare sig rätt dag eller tid - jag kommer inte in på sidan till min elleverantör, grrr. Skriver lösenordet ett par gånger till och lyckas inte ta mig in på sidan. Äh, jag får pröva senare. :)
 
Idag blir det gardinbyte för hela slanten - ja, jag vet, mina julgardiner hänger kvar än. Eftersom jag lyckades rensa ur mitt "kontor", så har jag nu också fått syn på min symaskin som legat under ett berg av papper, så senare kommer jag att äntligen få sy, yey.
 
På tal om något helt annat, som kvinna (tant, tjej, rabiat pms-kossa) kärt barn har många namn, så köpte jag en parfym häromdagen. Vi kvinnor vill ju att det ska lukta gott - lite annat gott än bara nyduschad, så att säga. En bild på den får sätta punkt den här gången.
 
Bye
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0