Ikea igen!!!!!

Mina kollegor på jobbet börjar undra när jag ännu en gång nämner att jag ska till Kalmar för att gå på ikea. Men tycker man om att gå och strosa på ikea och finna inspiration, ideér och kanske eventuellt ett klipp, ja då är det ju inte fel att åka mångar gånger. Det har nu blivit ca 5 resor till ikea i Kalmar bara under den senaste månaden. Fast idag blev det inget strosande utan mer ett sprinterlopp till resturangen för att käka lunch och detta endast för att sonen var med och det finns nog ingen mer som är så anti-ikea som min son är. När vi väl ätit oss mätta så bar det av till modehuset för att införskaffa ett par vinterboots vilket jag hittade ett hyfsat par för ett hyfsat pris. Mediamarket stod på tur och sen gasade vi ner till Nybro för att hälsa på en sjuk (troligtvis förkylning på G) dotter som inte såg så mycket ut för världen idag.
 
Bye
 
(en liten vårbild på mina rabarber från förra våren, nu i väntans tider att våren 2015 ska komma igen)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0