Har man inte att göra så ser man till att man får

Idag klev jag upp 05:00, kunde inte somna om. Halv nio drar son och jag till Västervik. Där inhandlar vi tält, sovsäck och stormkök (ska på hojrocken ju) och sonen ska till Öland under midsommar helgen. Vi hade lite ärenden där och efter vi käkat på Corner så styr vi bilen hem. Huvudvärken sätter in och sömnen gör sig tillkänna med råge. Sonen håller låda så jag klarar av att hålla mig vaken till jag kom hem efter att jag släppt av honom på jobbet innan. Väl hemma så dyker jag ner i säng och sover ca 1½ timme. 
 
Gräsklippning blev det efter skönhetssömnen och även motorcykeln fick en dusch med tillhörande tvätt och vaxning, så nu är den fin tills jag ska ha den imorgon, dels till jobbet men också ta en sväng ner till fordonsträffen som är på onsdagar.
 
Skohyllan är snart färdig och den blir ganska schysst för att vara ett hemmabygge, lägger ut en bild senare.
 
Bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0