Lever jag???

Ibland funderar jag på den. Lever jag? Det har varit en period av intensivitet som har gjort att jag själv reflekterar över om jag lever. För det känns som att jag sover och jobbar i princip hela tiden. Jag hinner inte leva. Mitt motto är som sagt "ta dagen som den kommer", men när jag märker att ena dagen flyter ihop med den andra och inget blir gjort då undrar jag. Visst, semestern står för dörren men varför kan jag då inte stanna upp och leva varje dag fram till semestern då? När jag inte jobbar blir det absolut ingenting gjort. Jag är helt slutkörd och blir mest sittande i väntan på att börja jobba eller gå lägga mig. Nä, jag måste prioritera lite och få någon typ av struktur i mitt liv. Jag älskar att gå och pyssla i trädgården men jag finner ingen energi till det. Jag älskar att åka mc men finner inte energi till det heller, snacka om dilemma :) 
 
Idag är jag ledig och har i min hjärna formulerat scenariot för dagen, känner jag mig själv rätt så lär det scenariot bli något helt annat, men skam den som ger sig. Det blir en bra dag idag, oavsett vad jag gör och inte gör.
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0